martes, 26 de junio de 2012

2002 - BABY / BABY

2002 - BANDA MARIA GASOLINA
[Lissu Lehtimaja/Taneli Bruun/Ilppo Lukkarinen/Mikko Neimo/Patrick Nwajei/Essi Pelkonen/Sanni Verkasalo/Timo F. Wright]
Álbum “Bora Bora”
EP, Demo [Finlandia]

1. BORA BORA (Argeu Portela/Germano Meneghel/Wesley/Marquinhos Marques – Versión en finlandés: Banda Maria Gasolina)
2. VOI ETTÄ [Que pena] (Jorge Ben – Versión en finlandés: Banda Maria Gasolina)
3. BABY (Caetano Veloso – Versión en finlandés: Banda Maria Gasolina)





2006 – BANDA MARIA GASOLINA
[Lissu Lehtimaja/Taneli Bruun/Ilppo Lukkarinen/Mikko Neimo/Patrick Nwajei/Essi Pelkonen/Sanni Verkasalo/Timo F. Wright]
[Versión en finlandés: Maria Gasolina]
Álbum “Se jokin”
Maria Gasolina CD MG-01, Track 3. [Finlandia]





2011 – MARIA GASOLINA
[Versión en finladés: Maria Gasolina]
Álbum “Koko Kaupunki On Jees”
Gasolina Records LP MG 13, LP 1, Track A-6. [Finlandia]







2019 – MARIA GASOLINA
4:18
Álbum “Jäähyväiset”
Live recording of the final show at Kulttuuritehdas Korjaamo on 1 March 2019.
Gasolina Records LP MG-20, A-2. [Finlandia]





BABY
Letra y música: Caetano Veloso
Versión: Banda Maria Gasolina

Sun
täytyy tuntee noi jutut
juustot ja kutut
autonrutut
uima-allastutut
sun
täytyy tuntee mun

baby, baby
näin, se vaan on näin

sun
täytyy lähtee kylille
voit mennä jätskille
ja tarjoo jätkille
sä saat mut likeelle
kun
kuulet sen laulun

baby baby
voi siit on aikaa

sun
täytyy vielä ymmärtää
sun täytyy oppii mun kieli
ylittää mun mieli
ylittää mun mieli
mä en tajuu
sun kanssas kaikki on jees
koko kaupunki on jees
ei vaan jees vaan kaikkein parhain
kaikkein parhain
joo sun täytyy, joo sun täytyy

mun
paidassani lukee
baby I love you





No hay comentarios:

Publicar un comentario